Friday i´m in love

Som sagt var det ju Kräftskiva hos jenny igår.Jag hade fixat lite kräftor(såklart),rostat bröd med egenlagad skagenröra,och lite pätkis till efterätt! Väldigt bra tills mitt tålamod for.Njöt för fullt av min Enda öl jag "fick" dricka iaf! Sen chillade vi ett tag och drog sen vidare.Var ett tag på Indigo och satt med Erica och skrattade åt det mesta:D Var ju heelt okej att vakna upp en lördags morgon och må bra.Att vara nykter på krogen är dock inget jag gör alltför ofta! gäsp liksom.
Nå nu funderar vi på denna kväll!




haha ååh denhär bilden är så härlig! Leenden

Kommentarer
Postat av: fjau

fyfan vad fin bilden längst ner :D

2009-08-01 @ 23:28:03
URL: http://fjau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0