I got a feeling

Nämen heej,först nu har jag kommit såhär långt.En jäkla massa att pyssla med idag,typ.Var dock hemma först halv sex imorse.Vilket då tyder på en väldans bra helg! helt ärligt faktiskt,sådär när jag summerat allt i huvudet.Malin och jag hade våran egen lilla förfest hos henne.Härjandes,kittlandes,facebookande! Undrade var alla andra höll hus(just det,dom flesta har farit).Sen Dinos och snacka igen,haha.Ooch indigo.Med dom få vi var med,var det väldigt sådär, chillmysigt.Typ.Sen efter mätta magar och endel ringande med helt misslyckade försök efter efterfest,fick Pirates of the Caribbean duga istället.Mina ögon började dock slockna efter en halvtimme och så fos det hem till sängen istället.Feeint alltså!
Nu försöker jag börja packa(kan ni ens förstå att jag inte ens gjort något sånt, Ännuu?),dock vet jag inte alls var jag ska börja och det är typ tusen saker som ska plockas,nu först allt på soffan(ett senare,mycket jobbigare problem,när det ska in i väskan).Såå,jag ska väll inte sitta här längre alltså.mååp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0