"semester"

Har bara två och en halv dags arbete denna vecka! Sen drar jag till Malmö några dagar:D fyfan vad nice det ska bli.Far med Mamma och mommi till min mostermoster(mammas moster) och hennes man som bor jätte centralt vid Möllevången.Malmö är en underbar stad dit jag lätt skulle kunna flytta! Längs Möllevången finns en massa olika restauranger med allt från grekiskt till thailändskt och indiskt för rätt billig peng.Sen har dom ett jätte långt shopping stråk med 3 "köpcentrum" och en massa butiker där man kan gå och strosa hela dagen.Mysiga cafér och Lilla torget där man slår sig ner för en öl! Sen är det väldigt nära till Köpenhamn(dit jag också lätt skulle vilja flytta) också,tar typ 40 minuter med buss.Så är man på Ströget med alla lyxiga butiker och en maassa folk.
Jaa,jag ska shoppa,dricka öl,äta sushi(ÄNTLIGEN,åt senaste på Magaluf där det var gudomligt gott!),sova,springa och köpa färskt bröd på morgonen,se på folk och bara strosa omkring:D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0