The days I left behind

Hallåå,nu är jag hemma igen efter min lilla semester trip! Uunderbaart har det varit:D Känns som att jag har så mycket att berätta just nu! men tror det får bli i flera omgångar istället. Har gjort allt det jag tänkte göra i Malmö och en massa till:D Och eftersom det var semester så har jag ätit och druckit hela tiden(Detta börjar bli något överdrivet alltså).Köpte en jäkla massa saker också,som gjorde att jag i princip mördade min axel när allt skulle kånkas genom dom mils långa färjgångarna.Och har ruskigt mycket ångest för att gå in på mitt bankkonto och kika.fyfan.Men på någo vis känns det värt det endå:P Fick vad jag behövde!
Strosat runt i stan, och tagit en tur till Köpenhamn också.Underbart fint att sitta tidig förmiddag med en öl nere vid Nyhavn i solen och kolla på folk! Varit upp på en liten guidning i Turning Torso tillochmed.54 våningar och 300 meter upp i luften,måste ju säga att det var rätt häftigt hus(men aldrig i hela livet att jag skulle bo där),38 sekunder att ta sig upp med hissen och man kände locket i öronen! Där nere vid västra hamnen steg man in i värsta nyckelpigs invasionen! Hell sjukt stört mycket nyckelpigor!Har aldrig sett på maken,och dom var ööverallt.Man vill ju inte döda dom små liven,men vad kunde man göra när dom låg som en matta över vägen! Sjukt stekit väder har det varit också!(men det hörde jag att ni haft här också).
Malmö och Köpenhamn är då verkligen fina städer! Jag har njutit iallafall(:


Äntligen fick jag sushi!


Typ druckit öl,och mera öl



Mommi fyllde år(:

 Häftigaste tanten till vänster,hon sa typ fyfan i varenda mening:D

egenodlade vindruvor!


Lyxfrukost! mumma

Köpenhamn!






Copenhagen Fashion Week var pågång!




utsikten där upp ifrån!

Ett försök till någon slags gruppbild

Var som en egen futurisk stad där vid vattnet!


I solstol på Espresso house med en choklad frappino i stek värmen.Kuunde inte vart bättre i den stunden alltså!(okej,kanske bort med nyckelpigorna i håret)

Sommardrycken number one,lätt!

Planka med kyckling,gott eller gott?

Pildammsparken

Såå var det slut ännengång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0