I`m crazy like a fool

Slirarvägen 25 A,det är där allt händer,hoho! Jaa,vi festade till det.Vi härjade som tusan(allt finns på film haha),tillochmed började blöda från handen.Blev fasthållen för att bli sugmärkt vilket inte gillades så någon fick fläskläpp.haha ja herregud.Arken sen och Malin visade verkligen att hon inte vill att jag far härifrån,haha ååh! Fick prata mej till att komma in igen när jag glömt ta stämpel när jag tågade ut en stund.tur att dom kan vara snälla ibland:P Sen var jag väldigt ensam,fick gå själv och äta,via dinos och snacka lite där det påpekades hur ensam jag var.ooch sen cykla hem i ösregnet.oojoj.Nu har min partykamera efter ett antal hårda år faktiskt sagt tack och hej för sig också.Han tyckte nog sommaren vart väldigt tuff och slitsam.Och jag skulle vara smart och ta bort minneskortet ifall något skulle hända med kameran,men ja just det,jag vet inte vart jag satt det,jäkla smartskåp.Så nu har jag inte bilderna från igår,så ni får nöja er med några på mej bara.
Ikväll alltså,nu blir det absoluut sista festandet på ett väldigt bra tag.Nu tusan blir det Nya Tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0