Så jävla bra

Idag för ett år sedan steg jag in på Hotell-och restaurang skolan för att börja där.Och när jag idag körde förbi påväg på jobb och såg parkeringen full av bilar,stack det till av saknad i mej.Måste verkligen säga att jag älskar att gå i skola,och den där skolan var guld! Jag älskar kontakten med människor som man får när man går dag ut och in på samma ställe,ovärdeligt.
Har önskat ett antal gånger att jag skulle få gå i skola istället för att ta och söka mej ett jobb.Meen pengarna måste ju in på någo vis också,kan inte alltiid ha roligt! Tydligen. (träffade ena läraren på Dinos(!) här i helgen som tyckte jag skulle komma via skolan och hälsa på:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0