i brist på

Gårkväll spenderades hängandes på ett antal ställen.När jag inte hittade någon att fika med på dagen for jag och hängde hos Malin på Lördag hela veckan,lagade mat hemma och orkade inte sitta här,så drog till Esso och hängde med Fjau,seen for jag till Jenny och hängde där ett tag,3 pers satt vi i hennes soffa och såg på när hon sprang runt och packade det sista,haha.Seen ringde äntligen Madde och tyckte jag skulle komma till Åt:s redaktion,och när jag kommer dit säger hon,nämen sätt dej ner(det var det siista jag ville göra då),nåja vi hängde där en stund och gick sedan till Indigo,där hängde vi med Erica ett bra tag tills tröttheten tog över.(öl konsumtionen lördagen var en halv till maten och en lättöl på uteserveringen,böh).Jag kan ju inte säga att denna helg var särskilt underhållande,men jag ska nog inte gnälla mer nu än vad jag redan gjort! hoho. Och idag är det en ovanligt bra söndag!
puss på er


Kommentarer
Postat av: mad

det ser ut som jag har ont haha

2009-08-02 @ 13:22:21
URL: http://www.mad.ax
Postat av: Bobby

haha neej

2009-08-02 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0