fetaost smörgås

Åh, det är så många man ska träffa och saker som ska göras nu innan man tar sitt pick och pack och far härifrån! Idag var jag och åt med Sandra iaf(: Dom drar iväg redan denna helg! hemsk hemskt när alla inom typ en två veckors period förvinner:S heelt sjukt att förstå vidden av.(mina känslor bara exploderar när sånt här händer,böh) Så nu har jag en hel pappersbit med saker jag ska hinna med,så för den som vill träffa mej är det baara att höra av sig innan dessa tre veckor är över! 
På jobbet förundras jag av alla människor och så ser vi till att killarna utanför fönstret vårt mår bra(man börjar ju undra lite när den ena sitter i bara kallingarna på en byggarbetsplats!)

Natti


Sandra och Danne som snart är göteborgare va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0