HAPPY SUNNY DAYS

Sååja,Tillslut blev det fredag klockan 5:D och allt det som skulle göras blev gjort! Så jag var väälförtjänt av den ölen jag öppnade när jag kom hem! Examensprovet gick braaa förresten,Vi var så duktiga:) (om någon är intresserad så hade vi Karibiskt tema!) så nu är det bara lite kvar innan skolan slutar! Jösses. Igår blev det ju party party sen.Sandra hade fyllt 20 hela år! Så vi började där.Och vad tuusan har hänt med tiden på förfesterna nufötiden?! Det säger bara poff så var klockan halv 12 och helt plötsligt halv 4! Hade en väldigt bra kväll iaf:D Mycke folk ute,fick träffa en maassa kända ansikten,prata,skratta, stod och munhöggs med ett gäng gävlebor i hamburgar kön och såånt. Vi kväll kör vi väll lite igeen;P NU är det vår/sommar på riktigt!




Före provet.Sandra och jag fick redan i nerverna på Allt vid den första saken vi gjorde
på dukningen,haha.Jag säger då det,jag dukar inga såna där i bord igen!



Vi hade fyllt kokosnötter med sand och satt färglada blommor i som vi hade som blomsterdekoration på bordena, och blomma i håret.Jätte fint var det juu! (ooch jo,det gick bra för mej och sandra att samarbeta och genomföra allt,om någon var orolig;P)


Håret fick hör och häpna vara lite uppsatt(vilket ju typ aaldrig händer för att vara mej en utekväll:O)





Kul förfest!



,

Nu ska jag sätta mej ut i solen,Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0