Last night

Jaa det var Inflyttningsfest igår! Och jag madde och fanny var ute och svirade i natten. Det hade ju förfan börjat ljusna när Madde och jag la oss imorse! Hooho. Var ju liite för blåsigt för att vara på balkongen som tänkt,men det gick ju bra endå här i rummet. Var väldigt trevligt att umgås med brudarna såklart(: Jag hade lagat sangria oockså ,med lite hjälp av min gudmor som vart på besök typ två dagar från Åbo! Efter att jag varit och jobbat och tjänat in liite välbehövliga pengar, fixade vi ihop min garderob:D Såå äntligen fick jag in kläderna någonstans! Idag är det duuktigt segt, och madde och jag väckte alla när vi kom hem skrattandes,haha. Ja guudars, timmarna gick fort som vanligt,oooch jag har för första gången vart in till Dinos på en utekväll! är nästans liite stolt över min stämpel:P haha. Madde betalade in mej om jag bjöd på sovplats och frukost! Jag var där inne i typ 5 minuter:P(jagvet som sagt varför jag inte går dit, känner mej vääldigt malplacerad, Meeen Madde trivdes;D)






(fanny var så fint brun efter spanien,fuuskigt!)




Kommer meera bilder om man lyckas få dom av Madde!

Nu måååste jag läsa på prov och sånt roligt. Vi höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0