Love me I`m famous

Imorrn vet ni, då har vi Barprov! Och det ska faaktiskt bli kul:D säkert lite nerver som kommer med sen men ääh. Vi ska göra tre olika drinkar enligt tre olika metoder, och av tre olika drink typer. Men annars fritt fram att välja själv!

Typerna är en Cocktail/Pre dinner, en Longdrink,en Kaffedrink
Enligt metoderna Röra,Skaka,Bygga

Såå jag har bestämt mej för att göra
Kill me quick- 1 cl vodka,1cl bacardi,2 cl chartreause,Röras
Mélopolitan-2 cl bacardi grand melon,2 cl cointreau,lime,tranbärsjuice,Skakas
Kahlua Coffee-4 cl kahlua,kaffe,grädde,Bygga

Så är det ju bedömare med och sådär,så ser vi imorrn huur det sen gått.Hoho

Annars så grämer jag mej över att jag typ börjar bli utfattig,endå vill jag ju förtusan leva lite livet i dessa underbara tider! Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0