Rider omkring

Gissa inte vad jag lyckades med igår sen då när jag suttit ute i nån timme! Fixade 09:es Första solbränna! haha,hur jag såg ut:P Nååja,det är bättre idag! Chillade alltså ute hela dagen tills Madde,Fanny o Tuz kom hit då vi for till Esso för att käka "middag"(köttpirog och pommes haha).Sen cruisa vi vidare med takluckan öppen till kantarellen för att inhandla vispgrädde,lime och cider. Vi fixade oss och satt uute på balkongen och glassade.Och fytusan vad niice det var:D En jäkla massa skratt,foton,snack och kaffedrinkar.Fick även till en galen sång och dans med fannys och min nostalgi låt,Rider Omkring,haha.Allt var väldigt Lovely iaf. Senare drog vi till Indigo och Dinos och där faila kvällen tootalt(nästintill) Tusse och jag käka hamburgare och ringde typ halva min telefonbok för att försöka hitta skjuts,och Ingen svarade.misslyckat.Så ingen fest utan hem i sängen med sällskap av två babes.Fnittrade lite och somnade. Tröttsamt idag men jag längtar redan till nästa helg:D älskar att umgås med alla er bruudar!



Den väldigt smickrande bilden som visar hur röd jag faktiskt var! JA HOHO















Muppar:D


Kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte skicka resten av bilderna till mig på msn eller lägga upp dem på facebook eller nått? Vore kul att ha dem alla. :)

2009-04-27 @ 16:04:59
URL: http://vichy.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Fick även till en galen sång och dans med fannys och min nostalgi låt,Rider Omkring,haha" men hallåå, jag då! Vilken diss :P

2009-04-30 @ 14:14:00
Postat av: Henrika

"Fick även till en galen sång och dans med fannys och min nostalgi låt,Rider Omkring,haha" men hallåå, jag då! Jag var faktiskt också med back in the days! Vilken diss :P

2009-04-30 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0