Lets go!

Det var ruskigt jobbigt att försöka plocka ur det sista ur andra huset idag. Jag blir så känslosam och tycker inte om sånt däär. Alla saker jag hittade,hela min barndom ligger ju i dom där grejerna! Och hur hemskt är det inte egentligen att en massa minnen sitter fast i tex. en plast grej?sjukt men så är det.Så för varje sak jag hittade i garderoben blev jag att utbrista ett men ååååh,det är ju den här,åååh! Sen hör jag den lilla rösten som säger,"men Casandra,behöver du faktiskt den där, ska du spara på det?". Så tvingas jag lämna kvar allt som jag gjort,lekt med,läst,sett på. (vissa saker kunde jag bara inte lämna,som en orange påse med ögon och näsa som skrattar när man trycker på den, när jag fick den julen typ -94 så var det första jag sa när jag tryckte på den" Men det är ju Moffa mamma!"). Nååmen,allt kan man ju endå inte spara på för att ha i ett förråd och ta fram det vart tredje år och titta,känna och minnas,för att sen sätta tillbaks det i förrådet! Så det blev nog inte såå mycket att ta med.

Nu försöker jag läsa in mej på vinerna till imorgon, tycker ni kan hålla tummarna liiteför mej och Sandra iaf.Att vi får det där examensprovet överstökat! 24 gäster ska det serveras och vi ser på det som en "vanlig jobbkväll",så nog ska vi väll fixa det! Hörs senare någongång om huur det faktiskt gick!

Nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0