April April

ååh, idag lagade vi en massa gott av ananas på matlagningen! Och planerar för en riktigt smaskig påskbuffè nästa vecka:D (måste köpa mignon ägg till mej själv snart alltså!hur goda är inte dom på en skala liksom!). Var och svettades igenom ett spinningpass och tyckte att jag sku bli koko i huvvet om jag skulle sitta och uggla hela resten av kvällen. Så jag åt ett ägg och sen ut och gå. Måste ju kolla mej omkring här i området nu( visserligen har jag bott här runt knutarna förr, så vet ju lite hur det ser uut.Men faktiskt så har det ju ändrat lite på typ 11 år). Undrade också varför alla människor går just här förbi och är ut och går. (nyfiken i en strut) Så jag bara måste ju gå och kolla vart jag kom. Det är stört att det är såå nära härifrån dit jag bodde förut. Och hur mycket det ändrat, och hur mycket jag faktiskt kommer ihåg om allt,hur det såg ut! Gick runt lite,och jag måste säga att det är väldigt fint här runt omkring(: dock fattar jag inte varför "stora" vägen till mej heter svibyvägen, när det inte är just där,utan åt "ett annat håll". Vad tänkte dom med? Folk tänker ju sviby där sviby är,inte på den vägen som går längs hela strandkanten på sjukhuset sida. (nu kanske ingen fattar något längre var jag är,men ääh). Iallafall så vet jag nu varför det är så mycket folk som promenerar förbi här och vidare:P

Och en väldigt fin första aprilkväll ikväll!


Nu ska ni få en liten titt på hur det ser ut här!




Huset från baksidan sett( plus lite granntomt)



Gamla vägen till flygplatsen, den går alltså bakom huset



Och här är då den långa raksträckan Svibyvägen



Här är Länsmansgränd!



Och här är huset! Ser inte så mycket ut för världen nu, men det kommer bli bättre senare(:
(mitt rum är med balkongen förresten:D)

Sååja, nu ska jag läsa matrecept.


Kommentarer
Postat av: mad

hej huset

2009-04-01 @ 23:07:26
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0