Jag har tydligen blivit väldigt gammal

Aalltså jag fattar inte varför jag alltid ska ha någo koko fel, dom två senaste helgerna har jag vaknat upp med eenormt blåa knän(och det har inte varit blåmärken)och hela benen och låren har varit svagt blåa.Har sett ut som en gamling med riktigt dålig blodcirkulation!(trodde ett tag att det berodde på att jag hade druckit kvällarna före som gjort det på någo vänster:P).Men idag tog jag mej till sjuksystern i skolan.Och hon sa att det typ var pågrund av att jag har dåligt blodtryck.Men så länge benen inte kändes kalla eller krampade eller så,så är det ingen fara alls.Men om det skulle börja bli så så skulle jag måsta till en läkare för där skulle man då typ mäta trycket i benen(???). Duuktigt konstiga saker detta.
Min kropp är nog väldigt konstig av sig när den aldrig har någo "vanliga fel",har ju fan aldrig brutit eller ens stukat en fot!

Nåväl vi får väll se hur jag ser ut om benen denna helg!(kanske jag fixar riktiga blåmärken istället) tsst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0