Ja HOHO

Kom hem vid 3 tiden idag.Aalltså jaa. Duktigt fint väder igår så det var perfekt att grilla och sitta ute på altanen hos Sandra och käka och börja dricka! Blev dock ingen bastu så sen "stressades" att sminka och fixa sig till resten av gänget skulle börja droppa in. Var väldans trevligt att umgås med alla( så kul när alla är hemma typ)! (: Sen vart det Indigo, och där gick tiden så sjukt fort att jag inte alls hann med. Dansade lite och så(: Och nuu har jag hittat en kompanjon som gillar gräddiga och mjölkiga drinkar:D alla säger alltid usch till dom men Maria, hon gillar dom som jag! muumsigt














Kvällen här gikc som sagt jätte fort och alla bara försvann sen tyckte jag:P Så sen satt jag med Klingan så vi bestämde att jag skulle käka hamburgare och sen skullen vi gå till Henrika och våldgästa(som tyydligen redan gått hem helt plötsligt),vi kom iaf inte så långt så ringde Tua och sa att vi skulle komma dit på Efterfest! haha,så såå blev det. Haha och det var craazy:D Allt fan vi sysslade med! Rickard/jag spillde oboy över hela bordet, Klingan spillde socker över bordet när han somna sittandes där, Teddy spillde oboy pulver över hela sitt ben och golvet pluus att han spillde öl över golvet och på min jacka! haha(henrika tyckte det lät som om vi försökt bakat när hon fick höra allt:P), högljudda var vi,nojsade med varandra,tua ritade sig själv i ansiktet, Teddy somnade också sittandes vid bordet tillslut och fick Kuk skrivet i pannan.Ja hohoo, så jäkla kul hade vii. Sen tryckte vi in oss 4 personer i en dubbelsäng( för "det är ju så mysigt och vi är som en enda familj då",eller nåt liknande) .Vilket inte kändes såå roligt när man vaknade efter typ 3 timmars sömn svettig för det var så jäkla varmt,ihop pressad och känner hur man klibbar i alla! steg upp halv nio och duschade sen låg jag och Tua nere på sofforna och såg på högljudd tv och förde liv,viilket dom andra inte gillade( märkte vi) som kunde sova:P Duuktigt slitet var och är deet. Sen väntade vi på att draken skulle öppna så vi skulle få maat. Sen blev det en liten sväng till Sofia och Lottas brygga(?) i järsö för att sitta ute i solen:)  Ooch jag hann bränna mej på näsan och under ögonen på den lilla tiden:S Iaf så kom jag hem sen tillsut och fick byta kläder och borta tänderna som jag verkligen väntat på. Duktigt roligt var allt endå:D den lilla "efterfesten" var pricket över i:et på hela kvällen, som gjorde allt väldigt kul!





Oboyen! haha

Ooch på golvet!




Och solen brände (fint) idag


Det är vad jag sysslat meed.Nu är jag iaf riktigt trött och väntar på Tua och maybe Lollo och får se vad som händer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0