do you know when



Måndaag. Hör på det häär,idag cyklade jag till skolan! Det var dags att ta fram mina fina Fleur cykel, och sluta vara jätte lat:D en övning när jag snart blir utan bil på "heltid" !
Tyckte sen att jag hade lite för mycket tid att fördriva efter skolan... Så jag tänkte att jag kunde utforska lite,såå cyklade till Sparhallen och köpte mignonägg ( fiiint) ! Upptäckte hur skönt det faktiskt är att glida fram på cykeln( när det är fint väder), och relativt snabbt går det ju också, och förbannat bra träning till på köpet!
Sen har jag läst på prov i soolen, när jag nu endå måste så kunde jag ju lika bra sitta ute,sköönt:)



Skulle gärna suttit i Stockholm,Göteborg eller Malmö istället på en uteservering med ett glas vin i handen! Men man får väll göra det bästa av situationen:P



Ljuvligt var det iallafall!


Nu äta sen träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0