Arne Alligator

Tjoho.Nu har jag fått en välbehövlig sömn, ögonen hade sett så mycket igår så dom var heelt slut!
Det börjades igår med den maffiga(?) frukost buffén på rosella, mm vad gott det var med plättar:D Sen en förvånansvärd kort busstur, gick konstigt foort! Vi var och kikade in till Nordic sea hotel där stockholm icebar ligger,och fytusan vad häftigt! tänk då huur coolt inte ishotellet i jukkasjärvi är?! Så kika vi in i lobbyn på Nordic light också,som så fint kallas designhotell. Och det var riktigt häftigt det med,annorlunda! Seen blev det Hötorget och kolla på all maat. Herregud vad mycke mums! och jag hittade gojji bär som var såå mycket billigare än här, typiskt nog glömde jag köpa! Sjukt hur priserna här är typ lika som i Hötorgshallen, där det är lite dyrare priser än i "vanliga" butikerna i Stockholm! Försäljarna på torget tyckte vi var "viilken stoor familj!",när vi traskade där tillsammans 9 pers.haha

Sen blev det Grand Hotel som ju var "höjdpunkten" av vårt besök. Åh ja,vad ska man säga. Fyfan vad nice typ! Vilken jäkla utsikt från rummena, och så stoort, och "lyxigt". Badrummena liiksom åååh. Spegelsalen var duktigt maffig! Tyvärr fick vi inte se den 360 kvm stora sviten(lite pågrund av att den var uthyrd!),795 000 kr för EN natt. Ja herre om man skulle ha pengar! Nåja det var jätte kul att se iaf och få en rundtur(:

Sen var vi jätte hungriga så vi var till Kungshallen, och så var det ju det där med att vi iinte skulle gå i butiker alls.Meen hur tror ni det går när man nu är i Stockholm? Jag såg en jäkla massa fiiint ju.Men jag var riktigt duuktig och köpte bara den t-shirten vi måste ha till examensprovet!:D Så det gick ju helt braa. Sen var vi och fikade innan vi gick genom gamla stan till Slussen. Det är inte klokt vad jag tycker att Stockholm är fiint! vill vill vill flytta dit!

Iaf så blev det Birka hem,vi fick en liten rundtur där också,helt fin båt faktiskt. Men huj vad det var gubbar och sånt folk där! Vi åt en tvårätter middag och hade treevligt,sen skulle några ha lite drinkar.Haha duktigt kulm när Sandra och Sara var lite pågång och dissade alla "gubbar" som ville bjuda upp dom på lite dans:p Ja jessus. Riktigt rooligt och trevlig har vi haft! :) Men den där jävla Arne Alligator låten har jag fått plågas med heeela dagen,när sandra sara och sarah hade för sig att gå och sjunga den,Nonstop tyyp.(har det tillochmed på film,men den ska jag inte plåga er med)

Tyvärr blev det inte såå överdrivet fina bilder,det var mulet och kallt mestadels av tiden förresten,vi som hade hoppats på sommar!






Jag trodde kungsträdgården var gräääs,blev chockad:S:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0