another day

Puust,äntligen fick jag sätta mej ner i en mjuk säng och vila benen. Inte för att jag stått överdrivet mycket idag,men pressat benen har jag nog gjort i två dagar nu.(känns det verkligen som). Idag fick vi ääntligen göra drinkar i skolan:D nu är all teori över så det är bara baren som gäller! duktigt niice. Lagade chokogröt till middag också,andra gången i hela mitt liv jag kokat gröt,och det blev goottis,såklart.Tsst. Annars promenerat runt med Sandra och vårt prat kretsade hela tiden runt mat,gottis mat och sommar!haha, och hungrig gick jag och var. Och sugen på allt möjligt gott.Vi bestämde iaf att det är heelt okej att börja äta mera onyttigt nu när det blivit vår. Man måste ju leva livet någongång! Jag är iaf sån som börjar strunta i vad jag äter när det blir vår och sommar,äter mera helt vad jag vill och är sugen på. Tycker att man kan njuta när det endå är sommar( varför alltid vara sträng liksom).För då blir det mera så att man äter massa mera gott! muums. Och påtal om det så har jag hunnit fixa fint på balkongen nuu! Golvet är iaf rent och det finns bord och stolar!

Såå är det någon som vill hänga med mej på balkongen och ta en öl eller två på torsdag kvällen?:D Inviga den liite liksom. Lagom till Påsklovet!


NU blir det lite tv och sen bums i säng och få soova(:

Kommentarer
Postat av: mad

jag vill jättegärna ta en öl på balkongen! men jag är i sverige på dagen och kommer hem tio så vi kanske kan ses ute istället? eller så kommer du med och myser på båten? :D ihih

2009-04-07 @ 21:06:06
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0