23 oktober

Herregud så vackra dagar vi haft den senaste tiden! Fantastiskt med 14 grader såhär långt in i oktober alltså!
Promenerade omkring lite och jag slås än en gång av hur underbart det är här,och återigen att jag vet att jag vill vara här.Sen kommer det upp väldigt mycket minnen som vanligt när allt finns omkring en.Allt som man upplevt på alla dessa olika ställena.Bara en förminnelse av något som endå påverkar en starkt.(jag återkommer ju alltid till det)
Jag får väldigt ofta i nerverna och tycker det är jobbigt att det alltid är så mycket känslor och tankar som snurrar på i mej,men jag inser att jag aldrig skulle vilja vara utan dom.På samma gång så älskar jag ju att det dyker upp minnen från förr om jag går på en viss väg,förbi någon plats,ser en byggnad,ja allt som finns här runt omkring mej.För det är ju en del av mej,mitt förflutna,allt som har hänt som har skapat mej och format mej till idag.Det är alltså en av orsakerna att jag vill vara på den här ön också.Och hur jobbigt det än är att minnena väcks och för med sig starka känslor,så är det endå allt värt det,för det är jag.
(förra året!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0