ny vecka och nya tag var det va

Den här dagen var inte snäll mot mej,fast den ju borde varit det.Fick stå ute och förfrysa i en timme och tio minuter,och då kom jag också försent till skolan! Jag är less på Kollektivtrafiken! Den uppfyller fan inte sitt syfte.Och tvingades ner i tunnelbanan också fast jag är mest rädd för det(  och jo,det var hemskt)Sen har allt vart helt upp och ner vänt efter den början på dagen.Tur hade vi inte en särskilt tung lektion innehållsmässigt,och alla var lite trötta.Blev lite gladare men det höll ju bara tills man steg utanför dörren igen.Kommer vara sned i ryggen och axlarna innan detta är slut efter allt släpande på väskan(dock vill jag inte att dessa veckor ska ta slut särskilt fort alls).Har kriis inför onsdagen då jag står utan en manlig modell att fräscha upp och jag måste tvätta när jag äntligen kom hit igen.Fick iallafall till en god köttfärspaj med västerbotten ost,så nu har jag mat ett par dagar framöver.
Nä ni,det här var inte så uppmuntrande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0