Joulu

Ja God Jul alla mina vänner!
Jag njuter av julen här i Åbo,i fredags var det shopping för hela slanten och vi sprang på stan hela dagen,och avslutade med rödvinsglögg på Hamburger Börs,för att sen vila fötterna i soffan med ost och vin.Fin fint!
Julafton firades traditionellt som vi brukar,men stämningen var ju lite svår att hitta när det var plus 6 grader ute! Fick såklart jätte bra julklappar också.Idag relaxar vi och äter,och äter lite till,med lite baileys och kaffe till.Dock är jag väldigt glad att jag sitter här borta och slipper gå ut och festa ikväll.men have fun och försök att komma ihåg vad ni gjorde ikväll och vem ni träffat!
så hörs vi imorgon när jag är tillbaka på ön igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0