last night

hahah fyfan alltså,vilken kväll igår! Efter att ha pratat med Stine så kan vi konstatera att vi alla tre var alldeles för fulla.Återigen trillat,dansat vid stången,druckit aalldeles för många shots,ätit nattmat och irriterad dom på deli de luca då vi råddar,gått i 20 minuter från utestället av någon dum anledning till andra sidan stan,fjantat oss,gjort blåmärken och haft en allmänt crazy utekväll.Säger då det att jag är glad för att jag inte känner någon här! hoho.Nej,jag undrar alltid varför jag egentligen druckit,men så börjar vi direkt prata om vin och nästa utgång.Herre!
Blev förresten sminkad av Jan Haakon på jobbet! Så nice! Han är en väldigt intressant person att prata med,och kul är han också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0