sjättefebruari

Vad allt känns uuunderbart idag! Kan vara pågrund av det super fina vädret som för tankarna till våren,och kanske pågrund av att jag hade en himla kul och trevlig gårkväll och morgon med härliga människor! Guldvärda.
Så fast jag sitter här och har svårt att hålla ögonen öppna och är allmänt sliten,så mår jag suveränt!
For direkt efter jobbet och blev upp plockad av födelsebarnet och direkt till restaurangen.Så kom alla tillbords och jag åt en jäkla god pasta med kyckling och bacon i vitvinsgräddsås.Och så stora portioner så jag måste lämna hälften,det kallar jag mycket för pengarna! Så masade vi 15 personerna på förfest.Blev bjudna på brownies,lyssnade på spotify,smällde party poppers och hade sönder ett glas(vette tusan vad jag gör).For ut också,men det hände inte alltför mycket,tills det stängde och jag stod och kastade Stines plastiga bh inlägg över dansgolvet.haha,här ska vi inte ha något fejkat inte! Halv 5 snubbla vi fem personer in hos familjen Busch.Hade en stor frukost med bakishumor innan jag tog mej tillbaks hem i partystassen(otympligt och kallt).
Födelsedagsbarnet med pojkvän(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0