bittersweet

Vill börja med att säga JAG HATAR T-BANAN,åtminstone riktigt jävla irriterad på den. Gick 10 över nio hemifrån och var på jobb 20 i 11.Really bad när hela t-bane nätet står still mitt i rusningstid.Hur tusan har dom inte kommit längre med hur dom ska fixa snötiderna!! Så har jag druckit alldeles för många koppar kaffe för att försöka bli pigg efter min natt med en hemsk dröm,och så var jag bara less på allt.Men när jag steg in i huset ikväll blev allt mycket bättree.Tror Ericas facebook klipp från julfesten i yrkes gjorde sitt! Och att Jenny och Ugh svängde ihop lite amerikanska pannkakor!
och nu upptäckte jag att klockan redan är tjugotvå noll noll,Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0