jeg er glad i deg

Jaha,här sitter jag igen sliten som fan.Tur väl är så är det mest trötthet.Men hade en riktigt kul kväll igår! Lite imponerad för att vi kom in på ett lite fancy ställe med 24 år åldersgräns,haha.Annars sådär så var jag och Stine heelt som vanligt när vi är ute och svirar tillsammans,haha, Hoho är väl det bästa ordet som beskriver det! Herregud alltså.Mötte upp dom andra på jobbet först,så beställde vi pizza och drog till Wenches place.Mumsade och sedan började få i oss alkohol,och var allmänt fnissiga och hade det super trevligt(: Kom oss till det där stället sen efter lite hit och dit,dansade vid dom där jäkla stängerna(haha vilket bara drog till sig en lesbisk och inget annat),drack shottar som bevisligen for upp i huvudet,trillade i trappan(och fick en blåmärks streck på ryggen) och sist satt på golvet och åt alldeles för varm panini på deli de luca. En helkväll alltså,och jag konstaterade och irriterade mej över Oslos gutter.Jag är less.Saknar er ålänningar! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0