Jag måste akta mej

Jajjamän,nu har vi sett Jenta som lekte med ilden! Har så svårt att se dom ur en objektiv synvinkel dom där filmerna när jag läst alla böcker.Tyckte iaf att män som hatar kvinnor var bättre än denna.Dom hade missat endel på vissa personer,deras beteende och så.Och som alltid(oftast) när man gör film av en bok så missas en massa avsnitt.Av rätt "naturliga" skäl. Men i den stora hela tillsammans så var filmen helt bra och biosalongen fuull!(och hörde att den kostar 10 euro på alandica,haha.Här var det i princip samma pris ooch mycket bättre bio salong såklart:D).
Påväg hem skrämde jag mej själv rejält,men jenny Ännu mera:D haha.Hon berättade igår kväll att det finns rätt mycket ganska stora paddor här på gården och runt.Och när vi kommer från t-banan precis vid huset typ och pratar om att vi aldrig skulle gå ner där på stigen som går in i svarta skogen(som ligger precis här bredvid!),så kastar jag mej på Jenny och skriker! haha,för då hoppade två ganska stora paddor vid trottoar kanten,och en låg väldigt platt och missbildad på andra sidan om oss,haha:D Vi vaknade till liv av det alltså!
Nu sitter vi här och är töntiga,pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0