Som en trögflytande vätska som rullar runt

Åh fyfan vad jag spekulerar om jobbet.Huvudet bara snurrar och jag letar tecken typ hela tiden.Snappar upp vad dom säger och sådant.Och då går ju inte dagarna fortare precis! Och man kan ju inte ta ut något i förskott heller.För iingenting är säkert förrän om två veckor.Aah.Låt det gåå.Min hjärna kan väll ta och försöka tänka på annat va.
Men jag vet att när jag tänker på annat så kommer det upp en massa saker som minnen,om julen i Åbo,somrar på Åland när jag var mindre och sådant crap,som gör mej känslomässigt ostabil just då.Det känns inuti att tänka så djupt på sådana saker.
Nånå,dags att koncentrera sig på annat(?),eller inget alls för nu går jag och lägger mej.Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0