Med solen i ögonen

Jaa,det vart en intressant tur idag! For iväg rätt tidigt och upptäckte att jag bara av turen hade satt mej på rätt T-bana! Och for iväg enda till andra sidan stan där jag aldrig varit förr.Så att försöka lokalisera sig och veta åt vilket håll jag skulle gå var inte så lätt! Så jag ringde hon frisören och fick en vägbeskrivning i örat,inte så lätt det heller alltså.Men jag virrade runt ett tag och letade vägskyltar tills jag faktiskt kom på helt rätt väg sen! Den där stadsdelen var riktigt mysig också,lite såna äldre hus med fina smyckningar runt fönsterna,små balkonger och liknande.Så gick jag in till salongen och möttes av en man som frågade om jag pratade engelska.Så ja ,hela intervjun gick på engelska med "kändis stylisten" Michael Cohen(höhö) En aning svårt att få fram allt jag skulle säga vettigt! Men det gick helt bra och han var trevlig och ville att jag skulle komma och klippa och slinga en tjej om jag ville.Salongen var riktigt fin med mycket svart och silver.Jätte stora speglar med snirkliga detaljer på ramen,svarta höga vaser och mysig soffa och stolar! Stilrent och snyggt helt enkelt.Minuset är väl att det ligger så långt borta,men det är väl också det enda.Dom verkar duktiga,att man kan lära sig mycket.Så nu måste jag fundera lite hur jag vill göra och se om jag hittar någon tjej ens!

Nu har jag mitt hårband som jag med ledsen min fick lämna kvar i butiken i lördags,men nu är jag värd det och får en lön om tre veckor:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0