That was exactly what I needed

hähä vilken härlig Lördag det var igår! Peerfekt! Hade det jätte morsomt och koselig:D Jenny och jag började med att öppna varsin öl och jag var banne mej i himlen då.Så jäävla feeint alltså.(och det smakade sommar,ååh).Sen gick vi ner till bussplatsen med ölen och jag på packad med kläder(svinkallt här ju:S) för att möta upp ena tjejen.Och när vi kom upp igen hade dom trea andra tjejerna hittat hit.Så vi korkade upp en Champange,ingen höjdare, och fick fram ett helt bord med massa goda ostar,kex och vindruvor! Spelade norska Buzz,sjöng singstar för fulla halsar,hade språk diskussion och skrattade och hade det allmänt väldigt kul! Jätte trevliga tjejer verkligen(: Vid 1 drog dom ut och Jenny och jag plockade fram ostarna igen och skulle se film,vilket vi såg typ 10 minuter av innan vi kom på att det nog inte var en bra ide och gick och sova istället.
Så idag är en allmänt seg dag,vilket inte gör särskilt mycket.Skulle helst vilja ha en O.C box att mysa ner mej med.Mååh
Ha en mojsig söndag hörrni(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0