Long time no seen

Nuu var det ett tag sen! Men det känns som om jag inte haft tid eller lust. Sen i torsdags kväll och helgen har jag stått i vinkassan i skolan med en av mina favorit lärare! Och det var jätte kuul:D Har fått laga drinkar,champagne drinkar och annat, hällt upp vin, öl och dylikt. Så har jag blivit "förhörd" på drinkar man skaa kunna, fått tips om bra viner, snackat skit och allmänt bråkats,haha det är lite så när vi två står där tillsammans! Hunnit jobbar på saxman har jag också gjort och tränat pyttelite( dumma snor).

 Och idag håller jag på att packar lite mera, föööör- Nästa helg flyttar jaaag, och mamma och brorsan då, och det blir väll typ på tisdagen egentligen, men sängen och allt ska dit i helgen! Herregud vad vint det kommer bli! men det blir nog bra tillsluut(:

Nu ska jag köra toaletterna till huset, så vi hörs!



Kommentarer
Postat av: fanny

fan vad spännande med flytten! :)

2009-03-15 @ 16:25:17
URL: http://fjau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0