Den idylliska sommaren





Det kom Vi på Saltkråkan på tv ikväll! och ååh så härligt det är,fyfan vad man blir att längta till sommaren då. Det där spegelblanka havet med solen som lyser på, sitter på bergen eller bryggan, solar och bara njuter, ända tills solen går ner och det orange ljuset lyser som om himmlen skulle brinna. Och man känner att man lever! Det fick mej att tänka på dom "alla" jeansen jag har som bara ligger och skräpar och inte blir använda. Så jag tyckte jag kunde ha dom till något iaf, så jag saxade lite och voila! det blev användbara grejer till våren och sommaren! (som förhoppningsvis snart börjar visa siig)





Färdigt klippt och sitter där dom skaa


Dom andra och mitt posande


Sist och inte minst, mobilen är min äckligt grymma fiende nuförtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0