nightlife

Godmorgon i soolskenet! Igår vart det party of course(äntligen vart det helg igeen).Jennys altan med öl spelet(wonderwomen haha!), sjunga singstar och cykeltur till stan.Efter en tur rakt ner i asfalten,insåg jag att jag inte alls är kapabel till att cykla i fyllan.Resulterade i håliga leggins,uppskrapade knän,blåmärke i sidan och fick åka på julias cykel istället.Hoho. Arken bojkotta jag efter den miiilslånga kön.Hittade madde och hängde runt,Sedan cykeltur(åka igen alltså!) hem. Fattar inte dom här utekvällarna längre dock.Jag vill ha svinkul...men jag har inte det.Av någon underlig jäkla orsak? Nåå,ikväll är vi ute igen.Nu stranden och sen sjödagarna en sväng!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0