Jag älskar nuet

Fan vad jag deppar ner mej nuu när jag kollar igenom en massa bilder.Saknar så många personer som jag såå gärna skulle vilja vara runt igen.Festa med,umgås och skratta med,prata med,skapa flera minnen med.Och mer och mer närmar sig den tiden när mina närmaste och jag ska splittras.Alldeles för snart.När jag väl har insett att det aldrig kommer bli samma sak igen,så som vi har det nu.Och jag älskar just nu.
Jag måste väl bara försöka förstå att allt har sin tid.Och att alla mina hjärtan Alltid kommer finnas där för mej,oavsett var vi befinner oss,och oavsett att det inte är på samma vis som det är nu.
PUSS



Kommentarer
Postat av: fjau

vet inte om det är för att det är kallt men jag rös när jag läste och jag mår illa för att det kommer bli ett helvete i höst.

2009-07-30 @ 14:52:54
URL: http://fjau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0