Jajjja

En av dom träningsformerna jag verkligen Hatar är joggning. Och en som ligger nära till det är ju spinning, är ju typ av samma sort. Så det gillar jag ju verkligen inte heller, meen för att kunnat träna konditionen( vilket jag ju också är illa tvungen att göra) så har jag måstat ta mej igenom dom där passen på den jäkla cykeln! Och eftersom jag "tvingat" mej dit så är jag inte längre lika hatfull mot det:P Men det är riktigt motigt. Men efter varje pass,så får jag som en riktigt Egoboost! Det känns riktigt bra när man vet att det var avklarat. Denna vecka har jag tillochmedvart  på två pass, hur jag nu är så dum och gör det! ja hoho.men ikväll var det riktigt jäkla tungt (vilket det ofta är, ännu:O) fast det var ett "lugnt" pass! Fy tuusan. Men som sagt efteråt,oavsett, en jäkla bra egoboost!

Så ikväll känns det jävligt fint och nu lackar jag naglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0