själsfränder?

Fick veta häromdagen att det finns ett kvinnofängelse här i området jag bor! Ser det från t-bane stationen.Gissa om jag blev lite hispig.Det känns,huj.Men jenny tyckte ju att kvinnorna kan ju inte vara farliga:P Nejmen,dom är nog trygga och fina där ,och det är ju faktiskt en hårt trafikerad två filig väg emellan! haha (jagvetjagvet)

Nu börjar jag känna en förskylning i kroppen,sådär efter att mamma och jag just pratat om att det är så otroligt att jag hållt mej frisk så mycket denna höst! Sååklart. Ingen tid och lust för det iaf. Nu är det bara 6 och en halv timmes jobb kvar på mitt långa jobbmaraton,så får jag äntligen lite ledigt med lugn och mys sen!
Natti natt
12 dagar kvaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0