Give me a little bit more

Nu har mamma och jag haft ögonskuggs fördelning!Gick mycket smidigare än jag trott,utan några slagsmål om en speciell färg,höh.Kopierat upp intyg och betyg också. Och före aalltihop åt jag en jättegod och sådär megastor som dom är,wienerschnitzel på Club Marin.Proppmätt och nöjd,en alldeles bra avslutning på denna förbaskat underbara sommar(som jag nog ägnar ett eget inlägg till när jag har överflödig tid,om ett tag)!! Sen drömtårta på det,mamma har i princip bara lagat "casandras mat" dom senaste dagarna,för att jag ska få det "en sista gång",tycker hon.Och lite jag också då.Klagar ju inte iaf. Imorgon sista arbetsdagen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0