I say, life is strange

Gudars vilken fin påskmeny vi lagade idag, vad sägs om löjromscheesecake( det var inte mycke löjrom så:p), rostbröd med kallrökt lax med röra på, marinerad oxfile med vitlökspotatis gratäng, lite tillbehör, kinuski tårta och kokosbollar! oooch vin till:D det satt riktigt fiint! Annars var vi(jag) mest en förvirrad själ idag,haha.Bara småklantig. Som när sandra och jag skulle köpa papper till menyn vi ska göra,så glömde vi först pappret vi skulle jämföra färgen med, jag tappar pengar jag får av kassörskan under kassadisken så jag måste få nya, och när vi väl kommer till skolan igen har vi köpt med oss fel fäärg! Så går det när två blondier ska jobba tillsammans:P haha. neejmen det går väll fint endå, ska snart bege mej till henne och jobba på menyn,drinklistan och sånt till provet. Vi är nog ett bra team endå:P

Sen nu hur fin den här bleev, bara ni fantiserar dit soligt varmt väder och lite öl eller lonken!






Imorrn blir det kokosbollar och film om Ishotellet i Jukkasjärvi,sen är det Pååsklov!  Vad har alla för planer för det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0