Friday night

Nu sitter jag här med jenny och snackar och dricker ööl( eller det är jag alltså,känns rätt tragiskt på något viis). Iaf så är det super att få umgås med Jenny(ätnliigen) dock vill hon inte följa med mej alls en stund till Indigo.Såå jag måste typ gå ensam(ännu mera tragiskt,låter som att jag inte har vänner alls?).Har en väldans beslutsångets om jag ska och betala in mej på arken före tolv eller inte,föör säkerhetsskull ifall man för sig att vilja fara dit iaf,om alla är mycket pågång. För efter tolv har jag iinte råd med att betala in mej dit och då känns det nog inte värt det, Och just då harmar det en jävla massa att man inte stämplat före tolv.aah.Nåja får se hur detta ska gå:P
Här är jenny och jag ikväll iallafall:D



Efter att pratat med Madde just,så kom vi fram till att jag visst skulle betala in mej och hon blev illa tvungen att komma med mej oavsett då. SÅ det blir vad det blir(det här är förresten duktigt olikt mej! bra att jag klarar att förändra mej dådåå va). Nuu till soffan!(ni reager på det jag skrev vaa,soffa, mihi det händer saker här alltså:D)

Trevlig natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tihi fin SOFFA :D Puss

2009-04-11 @ 08:34:44
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0